Urząd Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice

Menu

Treść

E-usługi: prosto, sprawnie, zdalnie

Urząd Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice wprowadził elektroniczną obsługę interesantów. Na stronie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Gminy Jelcz-Laskowice (https://ebok.jelcz-laskowice.pl) będziecie mogli Państwo wygodnie, bez konieczności wizyty w urzędzie, załatwić wybrane sprawy urzędowe.

Na platformie internetowej https://ebok.jelcz-laskowice.pl znajdą Państwo m.in.:

- Biuletyn Informacji Publicznej;

- w zakładce „Cyfrowy Urząd” informacje o usługach oferowanych przez urząd, aktualne druki i formularze. Tutaj będziecie Państwo mogli wypełnić i przesłać elektroniczne dokumenty do urzędu;

- usługę „Portal Interesanta”, która umożliwia dokonywanie płatności przez Internet oraz sprawdzanie wysokości należności i zobowiązań;

- „Portal Zamówień Publicznych” dla wykonawców zainteresowanych udziałem w zamówieniach publicznych;

- zakładkę „Status Sprawy”, dzięki której będzie można pozyskać informacje na temat stanu sprawy czy dokumentów w sprawie;

- Aplikację mobilna do ściągnięcia na urządzenia mobilne. Zyskacie Państwo w ten sposób bardzo wygodne narzędzie do otrzymywania informacji i powiadomień z urzędu;

- Zakładkę „Konsultacje z Mieszkańcami”, stworzonej w celu prowadzenia efektywnego dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami i osobami prawnymi. Tu będzie można zapoznać się z projektami najważniejszych przedsięwzięć, planowanych przez miasto oraz wyrazić zdanie na ich temat.

Poniżej publikujemy filmiki instruktażowe na temat funkcjonalności e-usług w Gminie Jelcz-Laskowice.

 

 

wstecz

Kontakt

Sekretariat
 71/ 381 - 71 - 00
 71/ 381 - 71 - 22
 71/ 381 - 71 - 45
fax. 71/ 381 - 71 – 11
um.sekretariat@jelcz-laskowice.pl

Kontakt

Stopka