Menu
Menu
Odnośniki
- Biuletyn Informacji Publicznej UMiG Jelcz-Laskowice
-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Odnośniki
- Profil w serwisie Facebook
- Projekty krajowe
- Projekty unijne i krajowe
- LGD Dobra Widawa
- Komunikacja miejska
- Gospodarka odpadami
Treść
E-usługi: prosto, sprawnie, zdalnie
Urząd Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice wprowadził elektroniczną obsługę interesantów. Na stronie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta Gminy Jelcz-Laskowice (https://ebok.jelcz-laskowice.pl) będziecie mogli Państwo wygodnie, bez konieczności wizyty w urzędzie, załatwić wybrane sprawy urzędowe.
Na platformie internetowej https://ebok.jelcz-laskowice.pl znajdą Państwo m.in.:
- Biuletyn Informacji Publicznej;
- w zakładce „Cyfrowy Urząd” informacje o usługach oferowanych przez urząd, aktualne druki i formularze. Tutaj będziecie Państwo mogli wypełnić i przesłać elektroniczne dokumenty do urzędu;
- usługę „Portal Interesanta”, która umożliwia dokonywanie płatności przez Internet oraz sprawdzanie wysokości należności i zobowiązań;
- „Portal Zamówień Publicznych” dla wykonawców zainteresowanych udziałem w zamówieniach publicznych;
- zakładkę „Status Sprawy”, dzięki której będzie można pozyskać informacje na temat stanu sprawy czy dokumentów w sprawie;
- Aplikację mobilna do ściągnięcia na urządzenia mobilne. Zyskacie Państwo w ten sposób bardzo wygodne narzędzie do otrzymywania informacji i powiadomień z urzędu;
- Zakładkę „Konsultacje z Mieszkańcami”, stworzonej w celu prowadzenia efektywnego dialogu społecznego z mieszkańcami, organizacjami i osobami prawnymi. Tu będzie można zapoznać się z projektami najważniejszych przedsięwzięć, planowanych przez miasto oraz wyrazić zdanie na ich temat.
Poniżej publikujemy filmiki instruktażowe na temat funkcjonalności e-usług w Gminie Jelcz-Laskowice.
Kontakt
Sekretariat
71/ 381 - 71 - 00
71/ 381 - 71 - 22
71/ 381 - 71 - 45
fax. 71/ 381 - 71 – 11
um.sekretariat@jelcz-laskowice.pl