Menu
Menu
Odnośniki
- Biuletyn Informacji Publicznej UMiG Jelcz-Laskowice
-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Odnośniki
- Profil w serwisie Facebook
- Projekty krajowe
- Projekty unijne i krajowe
- LGD Dobra Widawa
- Komunikacja miejska
- Gospodarka odpadami
Treść
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Jelczu-Laskowicach
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu
Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi
Wartość projektu 880 548,48 PLN
Wkład Funduszy Europejskich 608 509,11 PLN
Okres realizacji inwestycji 2017 – 2018
Cel projektu:
Zmniejszenie ilości odpadów komunalnych, składowanych w gminie Jelcz-Laskowice, poprzez zapewnienie właściwej infrastruktury do zagospodarowywania odpadów w postaci Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
Planowane efekty:
Wskutek realizacji projektu powstanie Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w ramach jego działalności planuje się odbiór 22 frakcji odpadów o łącznej masie co najmniej 1050 ton rocznie.
Zakres prac realizowanych w ramach projektu:
W ramach projektu przewidziano wykonanie placu, instalacji kanalizacji technologicznej, przyłączy wody i instalacji przeciwpożarowych, oświetlenia i ogrodzenia, zagospodarowanie terenów zielonych oraz zakup wyposażenia technologicznego. Dodatkowo przeprowadzone zostaną akcje informacyjna i promocyjna oraz działania edukacyjne w przedszkolach i szkołach w gminie Jelcz-Laskowice.
Mechanizm umożliwiający sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych:
W trosce o przejrzystość i jawność realizowanego projektu instytucja zarządzająca opracowała mechanizm zgłaszania potencjalnych nieprawidłowości lub nadużyć finansowych w projektach finansowanych ze środków pochodzących z Programu Infrastruktura i Środowisko.
Przekazywane sygnały o nieprawidłowościach pozwolą na wprowadzenie odpowiednich środków zaradczych oraz przyczynią się do zapewnienia najwyższych standardów realizacji projektów.
W celu zgłoszenia nieprawidłowości należy:
- skorzystać z formularza dostępnego na stronie www.pois.gov.pl\nieprawidlowosci lub
- wysłać wiadomość na adres: nadużycia.POIS@mr.gov.pl
Kontakt
Sekretariat
71/ 381 - 71 - 00
71/ 381 - 71 - 22
71/ 381 - 71 - 45
fax. 71/ 381 - 71 – 11
um.sekretariat@jelcz-laskowice.pl