Urząd Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice

Menu

Treść

Nabór do księgowości w MGOPS

I. Nazwa i adres jednostki:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Witosa 41, 55-220 Jelcz-Laskowice

II. Określenie stanowiska pracy:

stanowisko urzędnicze – Księgowa/Księgowy , umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu

Przewidywany okres zatrudnienia: styczeń/luty 2025 r.

Praca w godz. 7.00-15.00, środa 8.00- 16.00.

III. Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie: wyższe z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii.

2. Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata doświadczenia w pracy
w księgowości.

3. Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych do w/w ustaw.

4. Umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych i pakietu MS Office.

5. Nieposzlakowana opinia oraz pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie
z pełni praw publicznych.

6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7. Posiadanie obywatelstwa polskiego.

IV. Wymagania dodatkowe:

1.Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych

2. Znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych , przepisów podatkowych.

3. Rzetelność, sumienność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.

V. Zadania do wykonania na stanowisku:

1. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków zgodnie z obowiązującymi przepisami

2. Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów, przygotowanie dokumentów finansowych do zapłaty

3. Wprowadzanie zleceń płatniczych w systemie bankowym do zapłaty na podstawie otrzymanych dokumentów

4. Obsługa finansowa projektów/programów realizowanych przez MGOPS (np. finansowanych ze środków UE) oraz sporządzanie niezbędnych sprawozdań/zestawień/monitoringu finansowego w tym zakresie.

5. Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych.

6. Prowadzenie rozliczeń podatkowych i ZUS.

7. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (np. urzędem skarbowym, ZUS), Kierownikiem oraz Głównym Księgowym MGOPS.

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Warunki pracy typowe dla stanowiska pracownik administracyjno-biurowy, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy.

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – poniżej 6%.

VIII. Wymagane dokumenty:

1. CV i list motywacyjny.

2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

3. Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących doświadczenie zawodowe.

4. Pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za

umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

6. Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami prawa."

7. W przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystac z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawnosć.

IX. Zastosowane metody naboru:

I etap: Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.

II etap: Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami oraz test kwalifikacyjny.

X. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:

Informujemy, że administratorem danych osobowych osób składających oferty jest Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jelczu-Laskowicach, ul. Witosa 41, 55-220 Jelcz-Laskowice. Wyznaczono inspektora ochronydanych osobowych, kontakt: e-mail iod@mgops-jelczlaskowice.pl. Dane osobowe osób składających oferty będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru na stanowisko Księgowej/ Księgowego. Podstawą przetwarzania danych osobowych dotyczącychkandydatów jest art. 22ˡ § 1 i § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. - Dz. U.z 2023 r., poz. 1465) , art. 6 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. - Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe wykraczające poza zakres określony w ww. przepisach przetwarzane będą napodstawie zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Dane kandydatów nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Kandydat ma prawo: cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, żądania od Administratora dostępu do danych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania danych w zakresie dopuszczonym przepisami prawa. Kandydat ma prawo wniesienia skargi doorganu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych przez kandydata przystępującego do naboru jest dobrowolne. Bezpodania wymaganych danych osobowych udział kandydata w naborze nie będzie możliwy .Dane osobowe kandydatów nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Złożone dokumenty można odebrać w terminie 1 miesiąca po ogłoszeniuwyników naboru. Po upływie tego terminu nieodebrane dokumenty zostaną odesłane na podany adres zamieszkania.

XI. Termin i miejsce składania ofert:

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Księgowej/Księgowego” w siedzibie MGOPS w Jelczu-Laskowicach lub przesłać pocztą na adres:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Witosa 41, 55-220 Jelcz-Laskowice

w terminie do dnia 3 stycznia 2025 r. (decyduje data wpływu do MGOPS).

Kontakt w sprawie ogłoszenia: tel.: 71 318-15-12, e-mail: sekretariat@mgops-jelczlaskowice.pl

MGOPS zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

p.o. Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Jolanta Grzęda

Kontakt

Sekretariat
 71/ 381 - 71 - 00
 71/ 381 - 71 - 22
 71/ 381 - 71 - 45
fax. 71/ 381 - 71 – 11
um.sekretariat@jelcz-laskowice.pl

Kontakt

Stopka