Menu
Menu
Odnośniki
- Biuletyn Informacji Publicznej UMiG Jelcz-Laskowice
-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu Odnośniki
- Profil w serwisie Facebook
- Projekty krajowe
- Projekty unijne i krajowe
- LGD Dobra Widawa
- Komunikacja miejska
- Gospodarka odpadami
Treść
INFORMACJA PRZEWODNICZĄCEJ RADY MIEJSKIEJ W JELCZU-LASKOWICACH z dnia 01 czerwca 2023 r.
w sprawie debaty nad Raportem o stanie Gminy Jelcz-Laskowice za 2022 rok.
Na podstawie art. 28aa ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.40 ze zm.) Burmistrz co roku, do dnia 31 maja, przedstawia Radzie Miejskiej Raport o stanie Gminy Jelcz-Laskowice.
Zgodnie z art. 28aa ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz.40 ze zm.) rada gminy rozpatruje raport, o którym mowa w ust. 1, podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi. Raport rozpatrywany jest w pierwszej kolejności.
W związku z powyższym Sesja Rady Miejskiej w Jelczu-Laskowicach dotycząca absolutorium dla Burmistrza Jelcza-Laskowic za rok 2022 odbędzie się w dniu 30 czerwca 2023 r. Podczas obrad niniejszej sesji zostanie przedstawiony Raport o stanie Gminy Jelcz-Laskowice, który podsumowuje działalność Burmistrza Jelcza-Laskowic za 2022 rok, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Miejskiej oraz budżetu obywatelskiego.
Nad przedstawionym raportem przeprowadzona zostanie debata. W debacie oprócz radnych, mogą uczestniczyć mieszkańcy miasta i gminy Jelcz-Laskowice. Po zakończeniu debaty nad raportem, Rada Miejska przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi wotum zaufania.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad Raportem o stanie Gminy Jelcz-Laskowice, składa do Przewodniczącej Rady Miejskiej w Jelczu-Laskowicach, pisemne zgłoszenie zawierające: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz podpis. Zgłoszenie musi być poparte podpisami co najmniej 50 osób.
Zgłoszenia mieszkańców przyjmowane będą do 29 czerwca 2023 r. w Biurze Rady Miejskiej, I piętro, pok. nr 22, w dniach:
- poniedziałek, wtorek – w godzinach 8.00 – 14.00
- środa – w godzinach 9.00 – 16.00
- czwartek, piątek – w godzinach 8.00 – 14.00.
W debacie może wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców miasta i gminy Jelcz-Laskowice, według kolejności zgłoszeń. Przykładowy wzór zgłoszenia do udziału w debacie jest dostępny w Biurze Rady Miejskiej, oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Beata Bejda
Kontakt
Sekretariat
71/ 381 - 71 - 00
71/ 381 - 71 - 22
71/ 381 - 71 - 45
fax. 71/ 381 - 71 – 11
um.sekretariat@jelcz-laskowice.pl