Urząd Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice

Menu

Treść

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO DYREKTORA

MIEJSKO-GMINNEGO CENTRUM KULTURY W JELCZU-LASKOWICACH

 

Burmistrz Jelcza-Laskowic, w oparciu o art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 194) ogłasza konkurs kandydatów na stanowisko dyrektora Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Jelczu-Laskowicach, ul. Oławska 46.

  1. Wymagania kwalifikacyjne dla kandydatów:

- wykształcenie wyższe,

- znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania instytucji kultury, w tym:

       - ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej i przepisów
           wykonawczych,

       -  ustawy o finansach publicznych,

       -  Prawo zamówień publicznych,

       -  ustawy o samorządzie gminnym,

       -  Kodeksu pracy.

-  staż pracy minimum 5 lat, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku związanym z prowadzeniem i organizowaniem działalności kulturalnej,

- doświadczenie w organizacji pracy i zarządzaniu zespołem pracowników,

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia.

  1. Zadania do wykonywania na stanowisku:

- kierowanie pracą Miejsko-Gminnego Centrum Kultury i jego pracownikami,

- planowanie i realizacja działalności kulturalnej w Gminie Jelcz-Laskowice,

- współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami oraz jednostkami pomocniczymi Gminy Jelcz-Laskowice przy organizowaniu i upowszechnianiu działalności kulturalnej,

- oszczędne i racjonalne gospodarowanie środkami materialnymi i finansowymi Miejsko-Gminnego Centrum Kultury.

  1. Kandydat przystępujący do konkursu winien złożyć własnoręcznie podpisany wniosek zawierający:

- imię i nazwisko, adres zamieszkania, telefon kontaktowy,

- zwięzłe umotywowanie zgłoszenia swojej kandydatury z koncepcją funkcjonowania Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Jelczu-Laskowicach.

  1. Do wniosku dołączyć należy:

- życiorys z opisem przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane umiejętności oraz doświadczenie zawodowe i staż pracy,

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie o niekaralności.

  1. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie (pokój nr 20) Urzędu Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice, ul. Witosa 24, 55-220 Jelcz-Laskowice, w godzinach pracy Urzędu, w terminie do 28 lipca 2023 r.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do siedziby Urzędu.

 Rozstrzygnięcie konkursu przewiduje się do dnia  18.08.2023 r.

Informacje o funkcjonowaniu Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Jelczu-Laskowicach uzyskać można w siedzibie Centrum w Jelczu-Laskowicach, ul. Oławska 46 oraz na stronie internetowej www.mgck-jl.pl, e-mail biuro@mgck-jl.pl.

  1. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:

Informujemy, że administratorem danych osobowych osób składających oferty jest Gmina Jelcz-Laskowice, ul. Witosa 24, 55-220 Jelcz-Laskowice. Wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, kontakt: e-mail iod@jelcz-laskowice.pl, tel. 71 381 71 49.

Dane osobowe osób składających oferty będą przetwarzane w celu realizacji procedury konkursowej na stanowisko dyrektora Miejsko-Gminnego Centrum Kultury. Podstawą przetwarzania danych osobowych dotyczących kandydatów jest art. 22ˡ § 1 i § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917) , dane osobowe wykraczające poza zakres określony w ww. przepisach przetwarzane będą na podstawie zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO. Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom. Dane kandydatów nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Kandydat ma prawo: cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, żądania od Administratora dostępu do danych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania
danych w zakresie dopuszczonym przepisami prawa. Kandydat ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych osobowych przez kandydata przystępującego do konkursu jest dobrowolne. Bez podania wymaganych danych osobowych udział kandydata w konkursie nie będzie możliwy. Dane osobowe kandydatów nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Złożone dokumenty można odebrać w terminie 2 tygodni po ogłoszeniu wyników konkursu. Po upływie tego terminu nieodebrane dokumenty zostaną odesłane na podany  adres zamieszkania kandydata.

 

                                                                                                  Zastępca Burmistrza

 

                                                                                              /-/    Romuald Piórko

 

 

Podpisano zgodnie z art. 28g ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity – Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.)

 

Jelcz-Laskowice, 28.06.2023 r.

wstecz

Kontakt

Sekretariat
 71/ 381 - 71 - 00
 71/ 381 - 71 - 22
 71/ 381 - 71 - 45
fax. 71/ 381 - 71 – 11
um.sekretariat@jelcz-laskowice.pl

Kontakt

Stopka